نفوذ در سئو

نفوذ در سئو

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 زمان : 9:54 | بازدید : 78
نویسنده : Admin | نظرات (0)

راهنمای جامع آموزش سئو سایت مثناسئو

 

آیا شما مراقب پلتفرم نفوذ رسانه های اجتماعی بوده اید ، Klout؟ اخیراً توسط لیتیوم حداقل با 100 میلیون دلار خریداری شد. اکنون این پول فکری است.

 

حتی اگر در شبکه های اجتماعی فعال نیستید ، این خرید باید علاقه شما را در مورد تأثیر دیجیتال افزایش دهد - اینکه شرکت شما چقدر آنلاین است و چگونه می توانید جذابیت خود را در بازار افزایش دهید.

 

نفوذ یک عنصر جدایی ناپذیر بازاریابی ورودی سئو چیست  است. هر قسمت از این معما - بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، وبلاگ نویسی و محتوای برتر - سخت تلاش می کند تا شرکت شما را بیشتر و بیشتر تحت تأثیر قرار دهد. اگر می خواهید تأثیر دیجیتال شرکت خود را افزایش دهید ، در اینجا نحوه رسیدن به آن وجود دارد.

 

چه کسی نمی خواهد با بهترین ها کار کند؟

این یک واقعیت ساده از زندگی است که مشتریان شما می خواهند با بهترین کار در تجارت کار کنند. اگر "مشتری معمولی" شما از رسانه های اجتماعی استفاده می کند ، پس برای گسترش دسترسی آنلاین خود باید فعال باشید. یافتن مکالمه های مورد انتظار خود به صورت آنلاین ، سپس مشارکت در آن مکالمه به شما تأثیر و قدرت بیشتری می بخشد. چشم اندازها شما را به عنوان یک رهبر فکر می دانند. و هرچه بیشتر به عنوان یک رهبر فکر شناخته شوید ، افراد بیشتری به بینش ، توصیه ها ، پیشنهادات و شرکت شما اعتماد می کنند.

 

از شبکه های اجتماعی برای ایجاد نفوذ استفاده کنید

یکی از مستقیم ترین راه ها برای ایجاد نفوذ دیجیتال استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. نه ، این به معنای ارسال عکس از ناهار کاری بعدی شما نیست. در اینجا چهار ایده برای مشارکت در گفتگوی آنلاین و ایجاد نام تجاری رهبری فکر وجود دارد:

 

با حرفه ای های دیگر از جمله رقابت خود شبکه شوید. خصوصاً برای شرکت های B2B ، ارتباط با متخصصان دیگر در زمینه کاری خود مهم است. این ممکن است ضد شهودی به نظر برسد زیرا این ممکن است شامل افراد شرکت های رقیب باشد. اما داشتن فکر رهبری مستلزم آن است که بالاتر از معرکه قرار بگیرید و همه افراد صنعت خود را در آغوش بگیرید. به چه کسی بیشتر احترام می گذارید: تاجری که رقبایش نادیده می گیرند یا تاجری که به همه رویدادهای رقیبش دعوت شده است؟

با چشم انداز خود شبکه کنید. از رویکرد مشابه با چشم اندازهای خود استفاده کنید. فقط درگیر شوید به توییتر ، فیس بوک ، گوگل پلاس و LinkedIn بروید و مطالب و موضوعات پرطرفدار را کاوش کنید. به صحبت های آنها گوش فرا دهید و صادقانه و خلاقانه پاسخ دهید. شبکه سازی را در نظر بگیرید - فقط 20 دقیقه در هفته سرمایه گذاری برای این استراتژی می تواند بازدهی چشمگیری داشته باشد.

ارسال و ارسال مهمان به عنوان یک متخصص. همان روش های شبکه های رسانه های اجتماعی را در وب سایت ها اعمال کنید: به دنبال وب سایت ها و وبلاگ های پیشرو در صنعت باشید و آنها را با درخواست ارسال پست مهمان از طریق ایمیل ارسال کنید. زمینه و تخصص خود را توضیح دهید و بخواهید در مورد آنها بنویسید. تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از وب سایت ها به طور آشکار از محتوای غیر تبلیغاتی استفاده می کنند. وقتی پست شما به صورت مستقیم پخش می شود ، آن را از طریق چگونه صفحه اول گوگل باشیم  شبکه های رسانه های اجتماعی خود پخش کنید.

در انجمن ها و گروه های LinkedIn به س questionsالات پاسخ دهید. نوع دیگری از شبکه شامل پاسخگویی عمومی به س questionsالات و درگیر شدن در مکالمه در زمینه تخصص شما است. چشم انداز شما در کجا به صورت آنلاین جمع می شود؟ در گروههای LinkedIn صنعت ، پرسش و پاسخ محبوب شرکت کنید و به آنها پاسخ دهید ، Yahoo! پاسخ ها ، Quora و Answers.com. حداقل ، شما به عنوان یک متخصص در صنعت خود مورد توجه قرار می گیرید که به شرکت در بحث ها اهمیت می دهد. شما یک "صدا پشت میز" خواهید داشت. در بهترین حالت ، مشتریانی را که می خواهید پیام بیشتری داشته باشید به وب سایت خود برگردانید.

تأثیر رسانه های اجتماعی فقط برای شرکت های B2C نیست. استفاده از نفوذ رسانه های اجتماعی در استراتژی تجاری B2B شما نیز ارزش واقعی دارد. بهترین راه برای برجسته سازی در بین جمعیت هدایت آن است و این تنها چیزی است که تأثیر دیجیتال می تواند برای شما انجام دهد.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش